Oasis、Lumiere、及dermes激光永久脫毛中心比較

近排又興起咗幾間激光脫毛中心,單睇廣告真係唔知邊間好,諗住上網搵下資料啦,仲花多眼亂!呢啲野都係自己或者識得既朋友試過最可靠最實際~唔只上網搵料,我仲綜合咗自己同朋友試做既經驗再做比較!最近比較多人討論既激光永久脫毛中心一定係Oasis、Lumiere同dermes,佢地好似各方面評價都唔錯既,我share下我收番黎既風啦…

Oasis


Oasis規模有番咁上下,起碼冇咁擔心佢無啦啦突然倒閉,做咗苦主都唔知咩事先,而且oasis係上市公司,有起咩事都可以追究到嘛,規模同信譽真係好緊要架,明明一心想去心情靚靚咁去扮靚,到頭來煩到自己冇晒心情就唔好啦~!

Oasis除咗激光脫毛,仲有其他美容療程,雖然好似好多選擇,不過可能因為咁啦,Oasis既sales好鬼死hardsell,我朋友上次去銅鑼灣世貿既centre試做,明明係試做脫毛架嘛,做完就話想考慮下先再決定,個sales就轉晒軚係咁介紹HIFU同埋其他療程,話係佢地既皇牌,我朋友話佢已經不停講join咗好多其他facial,但個sales仲係咁講不停講。我都見過Oasis同100毛合作段廣告片,佢好似冇樣專咁,可能做下普通facial就可以去Oasis! 

Oasis既脫毛療程都好快,大約5分鍾就做完,我朋友試做underarm,大概每邊打咗6下。Oasis用GentleLase 755nm機,24mm機頭,試做既時候冇搽Gel或者用咩保護皮膚既措施,靠哂儀器喺打激光前射冷凍劑保護皮膚。我朋友試做果陣就覺得幾痛,因為啲冷凍劑都cover唔到激光果下既熱,所以就覺得刺痛。而脫毛後既效果佢就覺得冇咩特別,脫完第2日毛毛就開始生,所以麻麻地。我推斷第2日已經生毛毛,未必係療程冇效,可能係根本冇打到某啲位姐,大機頭係比較難脫得乾淨。

Lumiere


至於Lumiere,我就上咗去朗豪坊果間新開咗1年既centre,環境好靚,設施都好似好新咁,令到成個體驗都幾良好(人靠衣裝咪就係呢啲囉~)。不過佢地未係好多分店,暫時得兩間,對某啲sis可能冇咁方便。我自己就係尖沙咀番工,所以落番旺角都好快。

Lumiere脫毛用既儀器同Oasis用既一樣,我試做既時候都係就咁用儀器打激光同冷凍劑,試完我就明我朋友講既野,就係激光果下真係痛痛地,啲冷凍劑真係唔夠囉…所以我都覺得唔係咁舒服…而且同oasis一樣,Lumiere試做完都會sell其他美容療程,俾我感覺唔係好專業於脫毛。 

我之後有上網睇過join咗既sis既comments,比我發現咗一樣野一定要同大家share架!Lumiere治療師會建議一個月做一次脫毛,其實咁樣唔好架!因為激光脫毛要配合毛髮生長周期,一個月做一次脫毛其實配合唔到,會令到脫毛效果大大減少架~

dermes


最後就到dermes,眾所周知dermes一直只做激光脫毛,真係一間激光永久脫毛中心,唔係美容院,感覺就會專業同專注啲。而dermes亦係neo derm group其中一員,呢個group就有唔同既美容服務,可能因為分晒唔同公司,唔洗做cross sell,我上dermes試做果時,治療師唔會好似Oasis、Lumiere咁sell埋其他美容療程,全程都係好集中咁講脫毛。

dermes既脫毛療程就同其他唔同,喺正式打激光前,會先敷冰同搽Gel,而打激光果陣就會開住凍風機,所以整個療程我都冇咩感覺,只覺得涼涼地。而dermes用既脫毛儀器都係755nm,但機頭就比Oasis同Lumiere細一半,只有12mm,試做既時候感覺到治療師好細心咁逐下打,唔會好快咁打幾下就完。我試做完之後1個星期都仲keep到白白滑滑,所以覺得都幾ok~ 治療師仲有解釋到,dermes既療程做1次可以脫20%毛毛,做完6次之後基本上已經可以脫晒,但佢就仲可以每年預約三次毛髮諮詢服務,用黎跟進下脫毛效果。 

不過我都留意到網上sis對dermes既comments係,好似價錢成日唔同咁,所以我有再問番治療師,原來係好多sis join果陣,都係經唔同promotion join,所以未好似好多個價錢咁囉~ 其實dermes官網有寫晒價錢,不過同時都有好多優惠,好似學生優惠、準新娘套餐、生日優惠等等,介紹朋友又有優惠,不過全部都清楚列明價錢既,唔係任佢開價果種。 

sis們join之前都要試一試,問埋朋友仔,試岩先好join~

Oasis: http://oasis-group.com.hk/oasis/ 
Lumiere: http://www.lumiere.com.hk/staging/Free_Trial/ 
dermes: http://www.dermes.com.hk/tc/promotion/DSELA0915A?ref=DBLOA0716T

文章轉載自: http://www.theztyle.com/home.php?mod=space&uid=79297&do=blog&quickforward=1&id=323696

熱門文章