好動的女生投訴皮膚變黑 – dermes 激光脫毛試做分享

好喜歡做運動,不過夏天好唔方便,大動作D都怕人望到...
你知啦﹐做瑜伽有時要面對面,一做拜日式,勁多舉手動作,仲要hold,眼望前面。就算幾鍾意做瑜伽每次上堂我都係留係邊位。見到D auntie 40幾個underarm仲咁乾淨﹐我唔開心,毛髮問題好困擾。

小時侯,我用剃刀多有時waxing,個underarm 好似「老」左,有皺紋 ... 之後仲見到開始變黑,朋友知道我唔開心,少左去join 行山等活動,一問之下就知道我受毛髮問題困擾,介紹我去dermes做激光脫毛!

試做dermes果陣,我抱一線希望可以解決underarm烏卒卒問題。治療師解釋任何
外來刺激都會令皮膚膚色改變,好彩我問題唔係最嚴重。試做underarm前進行定點皮膚測試,知道有冷風又覺得唔錯,只係過程有嘟嘟聲同有風聲,感覺拮拮地。仲好有效果添,因為一陣燶味,哈哈,治療師解釋係採用TKS「選擇性光熱」脫毛技術,可以針對性追擊毛髮及毛囊黑色素,毛囊受熱能彼破壞毛髮再生能力。原來要做保濕護理,治療師同我傾計知道我成日運動就特別提我療程前後唔好暴曬同以下療程後注意事項

療程後5天內
請勿於療程部位:
  - 塗抹止汗劑或含果酸、酒精之護膚產品。
  - 使用去角質、磨沙或絲瓜絡得磨損性潔膚產品。
  - 以過熱的水潔膚。
請勿喝酒。
應避免過份排汗,須保持皮膚乾爽。應避免進行劇烈運動,亦不宜游泳、浸泡溫泉或進行蒸氣浴、練習高溫瑜伽、穿著緊身或不透氣之衣物(絲襪或長靴)。

整項療程期間
切勿曝曬、照射太陽燈或塗抹古銅乳液。
日間應塗上防曬系數SPF30或以上的防曬用品
治療後,如出現輕微紅腫、疼痛或痕癢乃屬正常現象。皮膚亦會較為乾燥,可以多塗、敷保濕護膚品,保持皮膚潤滑。一般而言,不適感只屬短暫情況。
如有需要,請用剃刀剃掉新生毛髮,切勿以拔毛機、蜜蠟、眉鉗等連根拔之方式脫掉毛髮。

我已經重拾好動了,next target: 渣馬

熱門文章