【旅遊達人 - 杜如風】選擇相信dermes脫毛,相信永久

 「日本達人」杜如風10年人氣急升旅遊節目主持人,時常要飛出香港去拍旅遊節目,佢搞笑、率真、開朗形象,加上大膽創新主持風格贏取了不少電視影迷。對於「時間、方便、脫毛」好著緊嘅佢,選擇相信dermes脫毛,相信dermes嘅永久激光脫毛療程。


試想像你自己杜如風一樣,成日要飛來飛去,佢話:「我每次留在外國至少2個星期,要周圍去,隨身帶住剃毛刀,好唔方便!」好似空姐、旅遊KOL、出Trip工幹、採購員 (買手)、時裝設計師等等,都會有同佢一樣煩惱!所以,脫毛絕對係好多職業女性需要

點解要選擇dermes脫毛?
2011年,杜如風 「見證永久」:  「我很喜歡dermes治療師認真專業的態度幫我好好安排療程,貼心跟進,好體貼! 」;8年前,Helen認為做完dermes激光脫毛療程之後,無論去隆重場合或出埠拍攝,都可以自由自在、輕輕鬆鬆!

8年後嘅杜如風,當初選擇dermes脫毛係正確決定!

到咗2019年,杜如風仍親身見證「相信永久」:

「世界太快,但我,杜如風一樣會Keep住加快,因為慢一秒,分分鐘會Miss咗班機,甚至錯過好多時機。自從8年前做完dermes脫毛療程,我慳咗好多時間,除咗做嘢,仲可以專注去玩!因為dermes 一年只需做6treatment,可達至永久脫毛效果,再無後顧之憂,以後去旅行輕輕鬆鬆話走就走。」


dermes激光脫毛療程效果經得時間考驗

今年2019年,dermes係脫毛界作出突破,打破傳統755nm激光脫毛技術,將激光脫毛技術升級,引入最新一代雙波長激光脫毛療程,以雙頻激光同步從機頭射出,同時針對毛髮黑色素,及截斷毛囊血紅素養份雙波長技術能夠全面夾擊粗幼毛髮,令肌膚更白滑細緻。而且最新技術已獲美國FDA歐盟CE國際安全認證,絕對安全、可靠。但無論網上如何正評呢個新激光脫毛技術,作為精明消費者嘅你,始終都需要親身了解更多,更多資料搜集,做正確嘅選擇!

想了解更多?按此登記試做:
(詳情向店員查詢更多,會有折扣優惠呀!)

熱門文章